{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من لای کتاب زندگی ...

من لای کتاب زندگی ...

گیر کرده ام....

لای فصلی بد خط...

و تلخ به نام...

تحمل...!!!
دیدگاه ها (۲)

سلاااااااااام صبحتون بخیر:)

دختر که داشته باشیانگار خودت را با دست خودت پرورش می دهی ......

ب‍ـــــــٓٓٓـــٰٓـٓـٓـٰٓـٓٓـــٰٓـٰٓـــــــــٰاٰ وُج‍ـــْــــ...

مسواکو پیدا کنین. (*^﹏^*)

زندگی تلخ بود و زهر.#تیکه_کتاب #کتاب#سمفونی_مردگان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط