{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست......

دوست......
انتخاب آزاد توست!!
اختیار توست!!
نامش را در شناسنامه ات نمی نویسند
نامت را در شناسنامه اش نمی نویسند
دوست عرف نیست..
عادت نیست..
معذوریت نیست..
دوست از هر نسبتی مبراست..

دوست......
سایگاه آرامی است تا خستگیت
را با او به فراموشی بسپاری!!
هر وقت دوست داری در آغوشش
بگیری!!
بی هر مناسبتی بوسه بارانش کنی....
اشک هایت را با نوک انگشتانش محو کن!!

دوست چیز دیگریست........!!
دیدگاه ها (۱۴)

اللهم عجل لولیک الفرج..

اااااقا به نظر مناسم سریال «تنهایی لیلا» رو بایدمیزاشتن «بدب...

فورد موستانگ

کامراss

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط