{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهش گفتم شنیده ام دردی که آدمی را از پای در نیاورد، قوی ت

بهش گفتم شنیده ام دردی که آدمی را از پای در نیاورد، قوی ترش میکند.



عشق های آدمی وقتی دردهای او میشود، گنج هستند و باید مراقبشان بود.



عشقهای ما میراث فرهنگی روح ماهستند و نباید تاراج شوند.



مگذار خاطرات خوبت به یغما بروند...


همه خوبیهای خودت و رابطه ات و محبوب سابقت را توهم نپندار.


اینطوری میتوانی عبور کنی از دردهایت …


و" زنی بزرگتر شوی برای این زندگی بزرگ"



گفت میخواهم فراموشش کنم !!



گفتم فراموشی در کار نیست…بنا هم نیست باشد.

بناست با همین جای زخمها تا ته نور پیش برویم هرچند ابلهیست هر بار زخم را نیشتر بزنیم و با نبش قبر خاطراتمان خود را بیازاریم




…بیا و به حرفهای سوزاننده آخرش زیاد فکر نکن…او نیز قربانی جهالتش است.

الناس اعداء ما جهلوا: آدمیان دشمن نادانسته های خود هستند (نبی اکرم)








گل خنده ای گوشه لبش افتاد
آسمان برقی زد
فرشته ای قطره ای به زمین آورد
و در گوش دختر خواند :

خدا در انتهای جاده آغوشش را برای تو باز نگه میدارد
و این شبهای تو را از یادت خواهد برد
و جای تمام زخمهایت را فرشتگان بوسه خواهند زد.





(دکتر شیری)
دیدگاه ها (۳)

لـذتـی هستـی ، کــه با پوشـش دوچنـدان می شوی . . . حس...

بـــاید به درد هـــم بخوریم باید حــــواسمان باشد ، بیهــ...

خـــــواهی که دل به کس ندهی دیــده ها بدوز.! سعدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط