{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوهوووووووووووومممممممم

اوهوووووووووووومممممممم
استاد خیلی خرییی خخخ
دیدگاه ها (۲۳)

اره مامان جان همین جوری بیست ها رو قطار کردم برات واااالا خخ...

ای وووواااایییی دقیقا فکر کردم کنتاکی بس که گشنمه

دقیقا

فردا شنبه اس ای واااااییییی

خخخ البته تو خونمون خیلی دلقککک ترم 🗿😂

امیدواری

واییییییی😁😁😁😁 ته ته اسپانیایی حرف زد .کیم تهیونگ خیلییی خری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط