{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارباب،مولا،منو ببر کرببلا...یاحسین

ارباب،مولا،منو ببر کرببلا...یاحسین
دیدگاه ها (۱)

وای بابایی مریض شده؟اخ اخ اخ اوف شده

چیکا پرنده منه بچه ها خیلی دوسش دارم.ببینید چه چادری سرش کرد...

برای شادی روح شهدا اموات و گذشتگان صلوات

یاحسین4

ابد ولله یا زهرا ما ننسی حسینا

ارباب صدای قدمت می آید …#یاحسین #یااباعبدالله 🖤🏴‌‌

یاحسین مددی🤲از اینجا تا کرببلا برای ما راهی نیست❤️ جز حسین ف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط