{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی ✨

مرسی ✨
دیدگاه ها (۰)

این یه مشکلی داره من INTP هستم این به حقوق حیوانات خیلی احمی...

منما 😁

حسش می کنی؟ 🙂

مرسی

🗣:مگه میشه رو فحش دادن یه نفر کراش زد؟؟؟؟💜:shiiiiiiiiiibbbbb...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط