{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب سلاممممممم

خب سلاممممممم

متاسفانه تا اطلاع ثانوی مجبورم دوباره بیام ویس....و دوباره فعالیت شروع میشه
دیدگاه ها (۴)

خب از اونجایی که اینستا پر زد و رفت میخوام فن فیکی که مینویس...

وقتی بعد از قرن ها تونستم ی عکس درست از چشمم بگیرم

سلام سلاممم من دوباره اومدم خوش اومدم اصلا نرفته بودم که بیا...

بچه ها فعلا تا اطلاع ثانوی فعالیت ندارم شرمنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط