{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معلومه این ایرانی نیس اگه ایرانی بودالان ساندویچه داشت گر

معلومه این ایرانی نیس اگه ایرانی بودالان ساندویچه داشت گریه میکردازبس فلافل کرده بودن توش
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ

واکنش مردم بعدازدیدن مستندشبکه۳

هنزنزدایرانیان است و بس طرف رفته توسطل اشغال

واقعاایناروازبرجام میترسونین

حق ترین چیززززززز تو دنیا

بنظرت من آدمیم که بشینه گریه کنه یا فقط بجنگه؟ خب معلومه اون...

مخاطب؟معلومه که دارهدرد از این بیشتر وجود ندارهدخترمه اما پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط