{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تیپشون از خیلیاتون بهتر خدایی

تیپشون از خیلیاتون بهتر خدایی
دیدگاه ها (۱)

مال من به چیزا دیگه فک می کنه

این خود منم که حتی از قالی و کوسن مبلم نمیگذرم

افتخار وطنی😐

والا به خدا

انیمه نازی بود ولی مانهواش بهتر بود خدایی

خیلیاتون مخاطبمو میدونین...

بعد از چندماه وقتی اینترنتا وصل شد: بعضی چیزاشون تغییر کرددد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط