{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راستشو بخوام بگم استی نیستم از استری کیدز هم خوشم نمیاد و

راستشو بخوام بگم استی نیستم از استری کیدز هم خوشم نمیاد ولی هیتر نیستم به هر حال یه گروهن ولی بعصی از فناشون به بی تی اس هیت میدن البته بعضیاشون ولی به هر حال لینو رو می دوستم حالا چرا دیگه خودمم نمی دونم ولی کلا ‌با لینو اوکیم
دیدگاه ها (۳)

چرا شانسم اینجوریه آخه تعداد لایکا رو ببینید🤣🤣🤣💔۲۶تا لایک بل...

هیهی

خب دیگه دوستان اینم از تهکوک که ثابت شد البته ثابت شده بود

🩵still with you🩵🛐

وات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط