{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضے وقتا جــوری بغض میکـــنم...

بعضے وقتا جــوری بغض میکـــنم...
کــہ خــودم واسـہ خــودم دلم میسوزه :):pensive_face:
دیدگاه ها (۱)

اووهوووممم😊 👍

ویو جیمین=اینارو ول کن..جیسو تنها راه برای آزادیت آت...آتهسر...

برا پارت بعد ۲۰ کامنت و ۳۰ لایک part : 4با حرفی که زد تنم یخ...

Fate

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط