{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رگای قلبم دارن از دلتنگی جیغ میزنن…

رگای قلبم دارن از دلتنگی جیغ میزنن…
دیدگاه ها (۰)

لبخند زیبایش هرگز از یاد من نمی‌رود؛

اشکال نداره اگه هنوزم برای چیزایی که فکر میکردی بیخیالشون شد...

- شدم همون دختری ک همه ازش فرارین.

دخترا تو تنهایشون جیغ میزنن💔

دارن پماد میزنن 🙂

ایران و یمن باهم دارن میزنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط