{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی رفقا من در دارم امروز خونه نیستم پیش دوستامم😂😑✌🏻

هی رفقا من در دارم امروز خونه نیستم پیش دوستامم😂😑✌🏻
و اینکه کلا کم میتونم بفعالم💖😢
دیدگاه ها (۱)

(◉‿◉)

اینو برای ادیتم استفاده کردم✌🏻😊

تولد ۳۵ سالگی سونیک مبارک🫩با اینکه برا کسی مهم نیستم فعالیتم...

خب دوستا و نسبتای گلم شرمنده دایرم درست نبود که تو دایر بگمم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط