میدونی من کیم ...؟ نه ؟ نمیدونی؟!! پس بزار برات بگم من
میدونی من کیم ...؟ نه ؟ نمیدونی؟!! پس بزار برات بگم من کیم : من اونیم ک دوروبرش خیلی شلوغه ، ولی تنهای تنهاس !! من اونیم ک ته مشکلات و غم هاس ، ولی همه میگن بیخیاله و ته کیف این دنیاس !! من اونیم ک خیلیا میخوان جاش باشن ، ولی نمیدونن که جاش تنگ ترین جای این دنیاس !! من اونیم ک پای حرفای همه میشینه و واسشون تکیه گاس ، ولی حرفای خودش میمونه تو دلش چون تنها تکیه گاش فقط خداس !! من اونیم ک اونایی ک نمیشناسنش میگن بچه شر اینجاس ، ولی نمیدونن کوچیک تر از این حرفاس !! من اونیم ک با سن کمش رفته تو دل مشکلات دنیاش ، ولی هنو محکم ایستاده رو دوتا پاش !! اگه مغرورم و بی احساس نشین بگو خودشو خیلی بالا میبینه ، غمش زیاده تو فکر غماشه......"!!!
- ۱.۲k
- ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط