{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی یه وقتایی بین موندن و رفتن گیر کردی نمیدونی چیکار کن

دیدی یه وقتایی بین موندن و رفتن گیر کردی نمیدونی چیکار کنی!
هم دوسش داری اما یکاری کرده که ناجور شکستت
اما یه سری موقع انقد ناجور شکستی که دیگه نمیتونی ببخشی و رفتنو انتخاب میکنی
وگرنه منم دوست داشتم!...
#دلنوشته
#طراحیم💜
دیدگاه ها (۱۷)

ولی من همیشه جزو آدمایی بودم که باید یادآوری میکردم منم هستم

بعضی آدما تو زندگیت مثل آهنگ میمونن با خودت میگی "اینو برای ...

:)

تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، واسه همین بخشیدم...

my shy boy

ارباب خشن من ۲۳

تک پارتی از تام ریدل [بوی مرگ و بوسه]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط