دیدی یه وقتایی بین موندن و رفتن گیر کردی نمیدونی چیکار کن
دیدی یه وقتایی بین موندن و رفتن گیر کردی نمیدونی چیکار کنی! هم دوسش داری اما یکاری کرده که ناجور شکستت اما یه سری موقع انقد ناجور شکستی که دیگه نمیتونی ببخشی و رفتنو انتخاب میکنی وگرنه منم دوست داشتم!... #دلنوشته #طراحیم💜