{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه کرده ای تو با دلم...

چه کرده ای تو با دلم...
که نازِ تو...
نـــیازِ مــاست...
دیدگاه ها (۱)

من از قيدت نمیخواهم رهایی را...

هرچند حیا می‌کند از بوسه ی ما دوست.. دلتنگی ما بیشتر از دلهر...

ای در دل من میل و تمنا همه تو...

امید وصل تو جانم به رقص می آرد..

بد هوایی تو رو کرده دلم

نازنین بیاتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط