{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید از استقلال متنفر باشم....اما از هواداراش به شکل ویژه

شاید از استقلال متنفر باشم....اما از هواداراش به شکل ویژه ای بـــدم میاد
دیدگاه ها (۱۴)

این چیه ناموسا😂

عروس چقد قشنگه؟؟

مث خـــار تو چشم کیسه هایی،،، کیســہ ها خاک پاتن

اگه جرئت داشتی میزاشتی تو ورزشی تا ببین چجور به غلطت کردن می...

بنده ای خدا را گفت:اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای...پس چرا دعا ک...

خبر مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط