{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏🐷🐰

‏🐷🐰
[07:57 ~ 07:58 به وقت نیویورک]
همم، هوای نیویورک خوبه ㅎㅎ
بعد از مدت‌ها به آمریکا اومدم و انگار ㅋㅋㅋ توی یک روز به اختلاف ساعت عادت کردم
ولی چند ساعت دیگه خیلی خوابم می‌گیره، نه..؟
خیلی منتظر اجرای امروزم ㅜㅜ
فقط امیدوارم بارون نیاد ㅜㅜ
دیدگاه ها (۱)

‏🐰[08:20 به وقت نیویورک]صبح بخیر~•عکس•×3

‏🦊[10:26 به وقت نیویورک]بنگ-های ㅎㅎㅎمن بعد از تمرین Governors...

‏🐺: [ 00:31 به وقت نیویورک ] •عکس

‏🐿[13:02 ~ 13:04 به وقت نیویورک]به سلامت رسیدیم~~امروز خوب ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط