{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش من همه بودم با همه دهان ها میگفتم آقا کجایی دیگر ک

ای کاش من همه بودم با همه دهان ها میگفتم آقا کجایی دیگر کاسه صبرمان لبریز شد😑 😔
دیدگاه ها (۱۴)

مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد💬 ☘

هعییی ای کاش بودم.....

ای کاش الان حرمت بودم ...

من جای تانجیرو بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط