{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(≧∇≦)

(≧∇≦)
دیدگاه ها (۳)

ههههه خو بچس دیگه

ای جونمممممم نگاااااااا

خخخخخخخ تازه من بدبخت تر ترم :)))))

فدا مدا شوننننننن

#طنز#amd_msn11

#طنز 😁#amd_msn11

#کلیپ_خنده_دار #believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط