{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه می گویند: "قانع باش"

همه می گویند: "قانع باش"
چرا؟
در این عمرِ کوتاه،
چرا باید قانع بود؟
پرواز کن،
هر چه رفیع تردست افشانی
کن و برقص،
هر چه دیوانه وار تر ..
زندگی باید کرد
دیدگاه ها (۴)

"شنبه"می تواندرویایی ترین روز برای شروعِ تصمیم های جدید باشد...

یہ وقتایےیہ روابطےتموم مے شہاما مثڸ مواد مذاب یڪ آتشفشاڹتمام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط