{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرسپولیسم

پرسپولیسم
دیدگاه ها (۱)

بخند آرام جانم

خونمون تموم شد پس کی این لیگ لعنتی شروع میشه ؟؟

واسه قلبمنگات همیشه انتیکه یه رمان رمانتیک خیلی شیک و پیکه د...

اینه فرق بین بزرگی و بزرگی

پرسپولیس و رئال مادرید

گاهی دلتنگ افرادی میشوی که اصلا آن ها را نمی‌شناسیم....دلتنگ...

کسری طاهری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط