کاش باد بودی؛
کاش باد بودی؛
به رفتن و نیامدنت عادت میکردم!!!
سخت میگذرد حالا که انسانی...
به رفتن و نیامدنت عادت میکردم!!!
سخت میگذرد حالا که انسانی...
- ۸۰۶
- ۲۱ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط