{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش باد بودی؛

کاش باد بودی؛
به رفتن و نیامدنت عادت میکردم!!!
سخت میگذرد حالا که انسانی...
دیدگاه ها (۱)

ممنون میشم نظر بدین فقط لایک نکنین ! :)

چقد ؟ خخخخ

دروغ است😶

🍂 مرد ِ پاییزی َ م...هر جا که برگی از درخت افتادبه یاد من با...

از فاصله بینمون متنفرمکاش بودی همین الان بغلت میکردم.

شیخ واقعی باخداوافکار مثبت مانند روح است،تنهاروی منبر رفتن و...

سالگرد یک عروج آسمانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط