{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همین جواب میداد خوب بود ای خدا

همین جواب میداد خوب بود ای خدا
دیدگاه ها (۵)

ای خدا حق من این نیست تواین سن ای خدا ......همدردا کامنت

ای روزگار

بسلامتی زودتر دعاکنین

سلام صبح بخیر همه دوستان گلم بفرمانین صبحانه

خوب سری جواب میخوام

برای کسایی که سریال رو ندیدن و نمیدونن دایرکت توضیح دادم

وایییییی چقدر بعد ضایع شون کرد😂فک کنم درساشون رو خوب نخوندن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط