{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی نیس .... آن باشه

کسی نیس .... آن باشه
هعی‌ ددیا‌ کوشن‌ یکی بیاد بام...
دیدگاه ها (۴)

رزی

چرافالو نمیکنین‌ 🙁🤌🏻

نظر

کسی نیس بیاد بحرفیم حوصلم سر رفته🗿💔هعی..اها راستی اون عکسه ر...

هعی یه نفرم نیس

هعی فقط یه نگاه کافیه تا یادت بیاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط