{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو کز خاموشی ام فهمی نداری

تو کز خاموشی ام فهمی نداری
چه خواهی فهم کردن از کلامم
دیدگاه ها (۳)

نوشته بود برایم:خودت،سه نقطه،تمام."نوشتمش که:"دلم،چون؟چرا؟چگ...

چیزی کم ازبهشت نداردهوای تو ...!

شاید نمی دانی ولی ،از خود خلاصم کرده ای..

خبر ز خویش ندارم جز اینکه روزی چندنگاه شوق تو بودم ، ‌کنون خ...

تو نمی فهمی 🫤

طفلکی ها چقدر معذرت خواهی کردن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط