{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای هدفت بجنگ ;-)

برای هدفت بجنگ ;-)
دیدگاه ها (۹۱)

فردا امتحان بیوشیمی دارم ،دعام کنید بیاین دلداریم بدین دیه :...

من فردا امتحان فیزیک پزشکی داشتم و نخونده بودم ولی تعطیل گشت...

;-)

:-\

‹ برای چیزایی که لایقشی بجنگ💅🏼 ›

برای اون روح درونت بجنگ

برای رویاهات بجنگ✨🫀#تلاش#موفقیت#استمرار#تیکتاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط