سلام ببخشید دوستان حالم اصلا خوب نیست یه مدت نیستم نمیتون
سلام ببخشید دوستان حالم اصلا خوب نیست یه مدت نیستم نمیتونم بیام ویس شرمنده همتونم خداحافظ.
- ۱۵.۶k
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط