دیدی وقتی دستت رو با کاغذ میبری
دیدی وقتی دستت رو با کاغذ میبری
اذیتت میکنه..؟
میسوزه از فکرت بیرون نمی ره..
اما مثلا وقتی با چاقو میبری،
بعد چند دقیقه فراموش میکنی!!!
در واقع کاغذ از چاقو بّرنده تر نیست،
ولی تو از کاغذ «توقع» نداشتی…....
این حکایت بعضی از آدمهاست...
اذیتت میکنه..؟
میسوزه از فکرت بیرون نمی ره..
اما مثلا وقتی با چاقو میبری،
بعد چند دقیقه فراموش میکنی!!!
در واقع کاغذ از چاقو بّرنده تر نیست،
ولی تو از کاغذ «توقع» نداشتی…....
این حکایت بعضی از آدمهاست...
- ۱.۳k
- ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط