{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اگه یه نفر تو چهل پنجاه سالگی ازم بپرسه سال های جوانی

ولی اگه یه نفر تو چهل پنجاه سالگی ازم بپرسه سال های جوانی خود رو چگونه گذراندی
به احتمال زیاد بغض میکنم =]✌
دیدگاه ها (۱)

✌ ✌ ✌

تخمی ترین شب سال 96 حد اقل واسه من...#گذشت✌

هَمه بکنَن تَرڪَم نیس تُخمم اصلا :))

این همه کصشر بودن اتفاقی نیسپ حتما خالقی توانا وجود دارد :)

گفتید فقط یه نفر تو شعام مخالف بوده؟! خدا اون یه نفر رو حفظ ...

سلام دوستان حالتون چطوره تو این پست هر کی هر سوالی داره میتو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط