{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به حرفام میخندن...حس میکنم سر بارم

به حرفام میخندن...حس میکنم سر بارم
بنام خدا ...
من وجود ندارم :)
دیدگاه ها (۱)

توی هر برگ دفتر خاطراتم هست اسمت 📖 بدم میاد از اونی که با تو...

میگی سیگارتو بنداز بره...هنو یه کام هس :) 😉

شبیه فرشته ها بودی 😇 ولی شیطونی...آره ✌ امشب پیششی؟؟؟👤 "شیطو...

وای بچه ها نمیخوام چص کنم ولی جدی دیگه حوصله

یجوری هیچکی آنلاین نیست حس میکنم من نت ندارم👩‍🦯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط