{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«کپشن»

«کپشن»
بچه ها یه چندقت طولانی رو نبودم.فکر کنم از تولدم به این ور 😐 ولی دباره برگشتم سمت میم.و ی پیتو اینستا زدم.نمیدونید که چقدر میم بهم کمک میکنه تا حالم بهتر شه.واعا نمی دونین.
لطفا حمایتم کنین و اینکه دلم براتون تنگ شده بود💗
دیدگاه ها (۳)

چطور شده ؟؟ ☝ بیلی آیلیش

البته فرداست ... دو روز نیستم ( تقریبا درگیر گوه ترین اتفاقه...

تولد قهرمان من. پارت چهارده

#مافیای_عاشق p:8سلام سلام قشنگ های من حالتون چطوره؟ من برگش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط