{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو کامنتاجای خالیش رو پر کن.

تو کامنتاجای خالیش رو پر کن.
دیدگاه ها (۲)

...

قاصدک...

خالیش رو میخوای؟ بپر پیوی 🧸✨️⠀⠀⡤⠤⣤⣀⣀⣠⣴⣶⣤⠤⢤⡀⠀⠀⠀⠀⣇⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣶⣾⣷⠀...

یه نفر خالیش رو درخواست کرده بود بفرمایید😊😁❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط