{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی‌ برات‌ همیشه‌ غصه‌ خوردم (((((((:💔

ولی‌ برات‌ همیشه‌ غصه‌ خوردم (((((((:💔

#رقیه_خاتون
دیدگاه ها (۰)

#یاحسین #لبیک_یاحسین

🖤____________________________🖤

چقدر نامردن اینجا

انقدر رکب خوردم دیگه جا غصه نی :)

انقدر رکب خوردم دیگه جا غصه نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط