درود به شرفت مَرد تصادف شده بود داشت خورده شيشه ها رو ج
درود به شرفت مَرد تصادف شده بود داشت خورده شيشه ها رو جارو ميزد با اينكه سرباز هم اونجا حضور داشت نه از كارش خجالت كشيد نه از درجه اش
- ۱.۹k
- ۰۹ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط