دارم تو آسمونم
دارم تو آسمونم
دنبال ستاره میگردم
من که ندیدم ستاره ای
بیا بشو ستارم
ستاره ها چشمک میزنن
تو آسمون میخندن به من
من که ستاره ای ندارم
بیا بشو ستاره من
میباره تو آسمون ستاره
ولی من ندارم ستاره
بیا بشو ستاره تا بشی
مال من همیشه ستاره
وقتی میاد بارون
ستاره نیست تو آسمون
ولی بیا تو بارون بشو
ستاره من تو آسمون ...
دنبال ستاره میگردم
من که ندیدم ستاره ای
بیا بشو ستارم
ستاره ها چشمک میزنن
تو آسمون میخندن به من
من که ستاره ای ندارم
بیا بشو ستاره من
میباره تو آسمون ستاره
ولی من ندارم ستاره
بیا بشو ستاره تا بشی
مال من همیشه ستاره
وقتی میاد بارون
ستاره نیست تو آسمون
ولی بیا تو بارون بشو
ستاره من تو آسمون ...
- ۱۸.۲k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط