دختره بیپول تو خیابون بوده، یه بیخانمان بهش ۳پوند کمک م
دختره بیپول تو خیابون بوده، یه بیخانمان بهش ۳پوند کمک میکنه که بتونه بره خونه. دختره هم در جواب کمپین میزنه واسهش ۲۱۰۰۰پوند کمک جمع میکنه
- ۲.۴k
- ۰۵ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط