{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی ناراحت شدم گذشت …

خیلی ناراحت شدم گذشت …
خیلی گریه کردم گذشت …
خیلی خوشحال شدم گذشت …
خیلی دوست داشتم گذشت …
همه چی میگذره
تو این زندگی چیزی نبوده که نگذره !
دیدگاه ها (۴)

کسی که بتونه تنهایی خوشحال باشهخیلی وقته آب از سرش گذشته . ....

(این رو خودم خیلی دوست داشتم) عتماد به تو کردم......#موزیک

@yeralti_dizi

میگن عشقی که به گریه رسیده هیچ وقت دروغ نبوده،خواستم بگم: من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط