خیلی خستم...
خیلی خستم...
دقیقا نمیدونم از کِی شروع شد،اما دیگ خیلی وقته نمیتونم ادمارو تحمل کنم....
نمیتونم وایسم و صبر کنم تا بهم ثابت بشه که شاید این یکی فرق داشته باشه با بقیه.فقط به تهش فکر میکنم.اینکه من یه آدم خسته کننده و زَده کننده ام.و خب اون طرف مقابلم هرچقدرم خوب باشه خسته میشه و میره.
و من دیگ سرم برای ریزش آوار بعدی جا نداره.😔✋
دقیقا نمیدونم از کِی شروع شد،اما دیگ خیلی وقته نمیتونم ادمارو تحمل کنم....
نمیتونم وایسم و صبر کنم تا بهم ثابت بشه که شاید این یکی فرق داشته باشه با بقیه.فقط به تهش فکر میکنم.اینکه من یه آدم خسته کننده و زَده کننده ام.و خب اون طرف مقابلم هرچقدرم خوب باشه خسته میشه و میره.
و من دیگ سرم برای ریزش آوار بعدی جا نداره.😔✋
- ۱.۶k
- ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط