اگر #درد هم #معرفت داشت، ساده تر با آن کنار می آمدیم.
اگر #درد هم #معرفت داشت، ساده تر با آن کنار می آمدیم.
چقدر زمان می بَرد تا انسان با دردی تازه اُخت شود؟ با یک سردردِ ساده.
غمی کهنه در سینه داریم وُ سالها با خودمان، هرکجا رفته ایم، بُردیمش.
اما درد، دردِ بی مرام، در سرت می نشیند، تا می آیی به بودنش خو بگیری، از جایش بر می خیزد! تا می آیی سر بر بالش بگذاری، برمی گردد.
نه! درد معرفت سرش نمی شود..
#سید_محمد_مرکبیان
چقدر زمان می بَرد تا انسان با دردی تازه اُخت شود؟ با یک سردردِ ساده.
غمی کهنه در سینه داریم وُ سالها با خودمان، هرکجا رفته ایم، بُردیمش.
اما درد، دردِ بی مرام، در سرت می نشیند، تا می آیی به بودنش خو بگیری، از جایش بر می خیزد! تا می آیی سر بر بالش بگذاری، برمی گردد.
نه! درد معرفت سرش نمی شود..
#سید_محمد_مرکبیان
- ۲۱۴
- ۱۵ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط