{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داش مبینتون دیگه اخر خطشه یا تو قبر باید باشه یا پشت میله

داش مبینتون دیگه اخر خطشه یا تو قبر باید باشه یا پشت میله ها یا تو مطب روانشاس مرگ برای داشتون اسون تر بود فعلا خدا نگه دارتون
دیدگاه ها (۱۱)

وجود ندارد؟!_الهه ی زیبا! نمیخوای از خوابِ نازت بلند بشی و ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط