{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شهریار

دیدگاه ها (۱۷)

هرجا که بری بازم طرفدارتیم از تیم رفتی نه از قلبمون...❤

❤ ❤ خداروشکر قهرمانی تو مشتمونه✌ 💪

دمت گرمممم آقا مهدی پرسپولیییسیییی❤ ✌ ✌ تبرییییییک❤ ...

از زندگانیم گله دارد جوانیم

استاد شهریار عزیز 🥰

استاد شهریار میگه : کو, نی زن میخانه بگو جان به لب آور..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط