من ، معجزه را فردی می نامم
من ، معجزه را فردی می نامم
که می شود در آغوشش
عالم و آدم را از یاد بُرد ...
که می شود در آغوشش
عالم و آدم را از یاد بُرد ...
- ۱.۲k
- ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط