بسم الله الرحمن الرحیم...
بسم الله الرحمن الرحیم...
الهی به امید تو
تلاوت امشب به نیت ظهور امام عصر(عج)...ان شاالله به همین زودی شاهد ظهوراقا باشیم
پ.ن:امشب شب تولد من بود ...خدارو شاکرم که تا امروز در خانواده ای مرفه و مذهبی رشد کردم و زندگی میکنم
خدایا هیچ فرزندی رو بدون سایه پدرو بزرگ نزار...الهی آمین
امشب از مهمترین شبای زندگیمه از دوستای عزیزم درخواست دارم که برام قبل از خواب دعای خیر کنند و عاقبت به خیر بشم..که شدیدا به دعاهاتون محتاجم.ممنونم ❤
الهی به امید تو
تلاوت امشب به نیت ظهور امام عصر(عج)...ان شاالله به همین زودی شاهد ظهوراقا باشیم
پ.ن:امشب شب تولد من بود ...خدارو شاکرم که تا امروز در خانواده ای مرفه و مذهبی رشد کردم و زندگی میکنم
خدایا هیچ فرزندی رو بدون سایه پدرو بزرگ نزار...الهی آمین
امشب از مهمترین شبای زندگیمه از دوستای عزیزم درخواست دارم که برام قبل از خواب دعای خیر کنند و عاقبت به خیر بشم..که شدیدا به دعاهاتون محتاجم.ممنونم ❤
- ۱.۰k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط