{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای اونجا که صاحبش می گفت چی به من زل زدی دلم براش سوخت💗☺

وای اونجا که صاحبش می گفت چی به من زل زدی دلم براش سوخت💗☺️
دیدگاه ها (۶)

دیگه کلان الفرار

سریال موش

عاشق بیسکویت شدم 😅

دلم براش سوخت😂

لایک یادتون نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط