سلام به همگی نمیدونم اللن منو بخاطر نبودن میبخشید یا نه و
سلام به همگی نمیدونم اللن منو بخاطر نبودن میبخشید یا نه ولی باور کنید حالم بده. از خودم الان متنفرم. فقط الان نه بلکه قبلا اینجوری شدم ولی فکر کردم ازش خلاص شدم. اعصابم خورده. نمیتونم خودم رو تحمل کنم میخوام همین الان بمیرم از این همه بدبختی خلاص شم.
نمیدونم اصلا میخوام ادامه بدم یا نه.
واقعا معذرت میخوام که اصلا چیزی پست نمیکنم ولی من از خودم خسته شدم.
نمیدونم اصلا میخوام ادامه بدم یا نه.
واقعا معذرت میخوام که اصلا چیزی پست نمیکنم ولی من از خودم خسته شدم.
- ۳۶۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط