برای اینکه کسی رو ناراحت نکنم میخندم ولی چ میدونن که تو د
برای اینکه کسی رو ناراحت نکنم میخندم ولی چ میدونن که تو دلم چخبره!!!!!
- ۱.۶k
- ۰۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط