{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم توی این همه سختی ها کنارم بود

اینم توی این همه سختی ها کنارم بود
دیدگاه ها (۷)

همه چیز منه ابن

دورت بگردم ابجی

قربونت برم من

ممنون که کنارم هستید توی سخت ترین شرایط

ولی فوگوی توی تربیت این بشر خیلی سختی کشید😂😂😂

تولدت مبارک بهترین دوستم که در سختی ها کنارم بودی از ته قلبم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط