{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معشوقه‌ی باحجاب میخواهم و بس😌

معشوقه‌ی باحجاب میخواهم و بس😌
او را جهت ثواب میخواهم و بس!☺ ️

تا بگذرم از صراط، بی ترسِ حساب😎
یک شیشه شراب ناب میخواهم و بس😬
دیدگاه ها (۱)

من سخت نمیگیرم !سخت است جهان بی تو...!

عشق از همانجایی شروع شد که حالمان به هیچ چیز خوش نشد الا دوس...

و آغوشِ #تُ بودکه ثابت کردگاهی در حصار دستانِ کسی بودنمیتوان...

به به چه بوی خوبی میده 😉 😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط