{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادمین رفت خودکشی کنه تمام:/

ادمین رفت خودکشی کنه تمام:/
دیدگاه ها (۰)

:/

یکم از بحث سمی خارج بشیم:/

جرررر

از اولم نباید استپ میکردم :/💔

کپشن رفته خودکشی کنه🗿✌🏻💔

هر کسی خواست ادمین بشه کلمه ( شرایط ) رو کامنت کنه

ادمین فعال میخوام که بدون حقوق کار کنه اگه کسی مایل هست پیام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط